Obediența și incompetența pe bani publici.
Mostră de analfabetism funcțional la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență
La data de 12.03.2023 am adresat mai multe întrebări IGSU (Inspectoratul General pentru Situații de Urgență), printre care:
-
VĂ rugăm să ne comunicați ce căutau pompierii (care era misiunea lor și cine a dat acest ordin) pe data de 07.03.2023 la Casa de Pensii Sectorială a MApN (str. Drumul Taberei nr. 7 F, sector 6, București) cu autospecială (echipaj format din 7 pompieri) și un alt pompier cu Duster. Scopul, cine a dat ordinul și temeiul de drept. Detaliați.
REFUZ DE COMUNICARE A INFORMAȚIILOR DE INTERES PUBLIC SOLICITATE. Deci generalul Iamandi, ar trebui să plece acasă, definitiv.
Să nu uităm și să nu Iertăm.
Am fost prea toleranți cu incompetenții, și aceștia sunt plătiți de noi, din bani publici, asta în cazul în care ați uitat.
Desigur la această întrebare IGSU a refuzat să comunice vreo informație, deși sunt informații de interes public, mai ales că rezultă din activitatea acestuia conform art. 2 din Legea nr. 544/2001.
Da, urmează proces, în mod sigur.
De aburelile generalului obedient Iamandi suntem ”plini de respect”, așa că îi chemăm în judecată (încă odată).
- Câte titluri executorii au fost achitate din anul 2017 și până în prezent și cuantumul sumelor de către IGSU?
- Care este cuantumul sumelor plătite pentru fiecare titlu executoriu din anul 2017 și până în prezent?
Am adresat și următoarele întrebări:
- Să ne comunicați numărul petițiilor și modalitatea de soluționare a acestora din anul 2017 și până în prezent?
- Cine are dreptul să lucreze pe ambulanțele SMURD, în ce condiții, ce pregătire au și temeiurile de drept? Detaliați.
- Există angajați cărora le-a fost plătit sporul pentru titlul științific de doctorat și cuantumul lunar (dar și total) acestora începând cu anul 2017 și până în prezent în IGSU?
- Să ne comunicați numărul solicitărilor de informații de interes public și modalitatea de soluționare a acestora din anul 2017 și până în prezent?
- Organigrama și statele de funcții pentru IGSU din anul 2017 și până în prezent?
- În perioada ”pandemiei” martie 2020 – martie 2022 au fost organizate dezbateri publice referitoare la elaborarea unor proiecte de act normativ conform Legii nr. 52/2003 și cum?
- În perioada ”pandemiei” martie 2020 – martie 2022 au fost organizate audiențe, în ce fel și de cine (a ținut audiențele)?
- Rapoartele de audit din anul 2017 și până în prezent.
- Anunțurile concursurilor de angajare a posturilor vacante și rapoartele finale ale ocupării acestor funcții din organigrama proprie din anul 2017 și până în prezent.
- Ce achiziții publice au fost efectuate în perioada 2017 și până în prezent și sumele cheltuite de către IGSU (detaliați temeinic pe articole bugetare și dacă au fost achiziții cu atribuire directă sau licitații)?
- Este adevărat că pompierii de pe ambulanțele SMURD sunt ”paramedici” și dacă da care este pregătirea lor medicală?
Unde își formează abilitățile de paramedici, și dacă pompierii respectivi au experiență în această profesie și care este limita minimă de pregătire?
- Care este numărul total de angajați (detaliat pe categorii de personal) din anul 2017 și până în prezent?
- Care sunt cheltuielile de personal pe fiecare an în parte din 2017 și până în prezent?
- VĂ rugăm să ne comunicați lista cuprinzând documentele de interes public completă și corectă față de art. 5 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 544/2001 cu modificările și completările ulterioare.
- Să ne comunicați lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii, completă și corectă raportat la art. 5 alin. (1) lit. h) din Legea nr. 544/2001 cu modificările și completările ulterioare.
- Câți pompieri sunt pe ambulanțele SMURD, detaliați temeinic, pe tipuri de autospeciale?
- Numărul de personal (funcționari, personal contractual, de conducere și de execuție) din anul 2017 și până în prezent și sumele alocate pentru plata salariilor / soldelor / indemnizațiilor acestora.
- Să ne comunicați dacă în perioada 2017 și până în prezent în cadrul autorității au fost sesizate / depistate / sancționate fapte de discriminare și hărțuire și numărul acestora și măsurile întreprinse pentru prevenirea și combaterea acestora, precum și măsurile reparatorii (dacă au existat).
- Vă rugăm să ne comunicați numărul cercetărilor disciplinare din IGSU.
- În ce condiții SMURD poate reveni la Ministerul Sănătății și de ce se află în MAI și nu la MS?
- Să ne comunicați numărul dosarelor penale în care sunt implicați lucrători ai IGSU.
- Câți lucrători din IGSU au fost trimiși în judecată pentru infracțiuni prevăzute de NCP și faptele pentru care au fost trimiși în judecată?
- VĂ rugăm să ne comunicați fișa de intervenție a pompierilor de la CPS a MApN din data de 07.03.2023.
- Vă rugăm să ne comunicați legislația pe care funcționează SMURD?
- Există vreo legătură între SMURD și Fundația cu același nume?
- SĂ ne comunicați dacă personalul ce a făcut studiile de risc privind Covid – 19 au pregătire medicală și în ce ramură?
- Nu cumva cei care au făcut aceste studii sunt ofițeri ai IGSU, arma pompieri?
- Pompierii de pe ambulanțele SMURD au dreptul de a cunoaște și prelucra date cu caracter personal, în ce temei și care sunt condițiile / scopurile?
MAJORITATEA NU AU PRIMIT RĂSPUNS, PROBABIL O SĂ PRIMIM ÎN URMA ADMITERII ACȚIUNII.