Inspectoratul Școal al Municipiului București Obligat să comunice Informații de interes public
Inspectoratele școlare, structuri SUROGAT ale Statului Mafiot, ce încasează bani de la bugetul de stat fără a-i justifica și fără a-i merita.
De fapt, la acest moment dacă ne uităm în conținutul Legii nr. 198/2023 aceste structuri era necesar să fie desființate.
Conform art. 119 alin. (1) din Legea nr. 198/2023 – DJIP/DMBIP și CCD preiau, pe bază de protocol, activitățile inspectoratelor școlare județene/ Inspectoratului Școlar al Municipiului București și ale caselor corpului didactic, după caz, și se subrogă în toate drepturile și obligațiile acestora, inclusiv prin preluarea tuturor bunurilor mobile și imobile aflate în administrarea sau, după caz, în proprietatea acestora. Personalul instituțiilor reorganizate este preluat de instituțiile nou-înființate, potrivit dispozițiilor art. 116 alin. (4) și art. 118 alin. (5).
Astfel, am adresat în baza Legii nr. 544/2001, raportat la art. 31 din Constituție o solicitare de informații de interes public, la care Inspectoratul (SUROGAT) Școlar al Municipiului București a refuzat să răspundă, Tribunalul București, Secția a II – a CAF, obligându-l la comunicare:
|
Părţi
|
Şedinţe
|
Redăm mai jos întrebările ce au făcut obiectul solicitării de informații de interes public (la cele cu roșu urmând ca ISMB să răspundă conform hotărârii judecătorești, dacă nu se vor schimba în calea de atac):
-
Școala Gimnazială nr. __ București are aviz de securitate la incendiu?
-
Să ne comunicați câte școli din București au aceste avize și numărul total de școli.
- Școala Gimnazială nr. __ București are la zi toate avizele pentru a funcționa în siguranță (pentru a asigura siguranța elevilor)? Care? Temeiul de drept?
-
Școlile din Mun. București (inclusiv Școala Gimnazială nr. __ București) au dreptul de a cunoaște și prelucra date cu caracter personal? Dacă da, temeiul de drept și numărul fișelor respective.
-
VĂ rugăm să ne comunicați lista cuprinzând documentele de interes public completă și corectă față de art. 5 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 544/2001 cu modificările și completările ulterioare.
-
Să ne comunicați lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii, completă și corectă raportat la art. 5 alin. (1) lit. h) din Legea nr. 544/2001 cu modificările și completările ulterioare.
-
Să ne comunicați lista cu consilierii juridici, domeniul de specializare al acestora, salarizarea, numărul de viză și pe ce tablou sunt listați în condițiile legii?
-
Să ne comunicați numărul profesorilor (învățătorilor) titulari și suplinitori din școlile din Mun. București.
-
Să ne comunicați numărul petițiilor și modalitatea de soluționare a acestora din anul 2017 și până în prezent?
-
Care sunt sumele plătite pentru efectuarea fișei medicale anuale a tuturor angajaților și modalitatea efectuării acesteia? Cum s-a efectuat (dacă s-a efectuat) medicina muncii cu controlul psihologic etc. pentru perioada 2017-2023?
-
Ce achiziții publice au fost efectuate în perioada 2017 și până în prezent și sumele cheltuite? Cine a făcut aceste achiziții și dacă au fost alocate sume pentru smart table / tablete / videoproiectoare etc?
-
Să ne comunicați numărul controalelor efectuate în perioada 2020 – 2022 și la ce autorități publice (școli din subordinea ISMB) au fost efectuate aceste controale (misiuni de audit etc.) și dorim să ne comunicați rapoarte de audit (inclusiv dacă au fost depuse plângeri penale și către ce unități de parchet).