Skip to content

Dan Băzăvan

www.danbazavan.ro

Menu
  • Adunări publice Legal declarate 02.04.2024 (11-13) Primarii la raport
  • Armata lui Cai de Lemn (Ministerul Apărării Naționale) cu generali de carton ondulat (nulități pe bani publici) și comandanți lingăi
  • Despre
Menu

Prostia la ea acasă la Ministerul Educației. Mostră de analfabetism funcțional!

Posted on iunie 23, 2023iunie 23, 2023 by Consilier juridic Mr. (Rz.) dr. ing. Dan BĂZĂVAN

 

 

Prostia la ea acasă la Ministerul Educației. Mostră de analfabetism funcțional!

 

În timpul grevei profesorilor (un FAKE de altfel) am formulat plângeri prealabile către Ministerul Educației și Guwern.

SGG – ul a trimis o hârtie prin care ne încunoștința că este inadmisibilă plângerea prealabilă, iar azi Ministerul Educației ne trimite că plângerea prealabilă a rămas fără obiect deoarece ”greva” A FOST SUSPENDATĂ.

Vă redăm adresa ME:

Câteva aspecte cu privire la art. 7 alin. (1) din Legea nr. 554/2004 – Procedura prealabilă (1) Înainte de a se adresa instanței de contencios administrativ competente, persoana care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim printr-un act administrativ individual care i se adresează trebuie să solicite autorității publice emitente sau autorității ierarhic superioare, dacă aceasta există, în termen de 30 de zile de la data comunicării actului, revocarea, în tot sau în parte, a acestuia. Pentru motive temeinice, persoana vătămată, destinatar al actului, poate introduce plângerea prealabilă, în cazul actelor administrative unilaterale, și peste termenul prevăzut la alin. (1), dar nu mai târziu de 6 luni de la data emiterii actului.

Legea spune că înainte de a chema în judecată autoritatea formulezi plângerea prealabilă, urmând ca instanța să constate dacă greva a fost sau nu ILEGALĂ, și nu autoritatea PÂRÂTĂ.

Pe de altă parte încă odată se dovedește că ”greva” a fost COMANDATĂ, iar ME și Guwern au vrut acest surogat în complicitate cu liderii de sindicat.

Motivele întârzierii ”rotativei” le vom afla, probabil curând.

Important este că am demonstrat că Profii au fost MANIPULAȚI, TRADAȚI de către ”liderii de sindicat” ce reprezintă o anexă a funcționarilor Guwernului.

Ce să-i faci, n-ai ce să-i faci când la butoane se află analfabeți funcțional, iar corpul didactic ”a pus botul” la vrăjelile ”liderilor”, căci dacă mergeau în instanță erau cu mult mai avantajați, pe lângă faptul că nu le tăia nimeni din salariu, își recuperau drepturile și aveau posibilitatea să obțină și daune morale dar și despăgubiri pentru discriminare, CU TOT CU DOBÂNDA ȘI RATA INFLAȚIEI (față de art. 1535 NCC) fiind întrunite condițiile faptelor ilicite, operând răspunderea pentru propriile fapte și având motive de discriminare conform art. 1- 3 din OG nr. 137/2000, republicată.

Din păcate de pierdut au avut Elevii.

Sfat, pe viitor pentru profi: FACEȚI GREVĂ ON-LINE, că merge de vreme de ați făcut școala on-line, aceasta nefiind prevăzută de Legea educației naționale nr. 1/2011, practic fiind instituită prin ordin de minsitru!

Autoritatea (autoritățile ME și Guwern) au picat în capcană, și tocmai asta îmi doream să am motive suficiente pentru a chema în judecată, căci ne aflăm în fața unui refuz de soluționare conform art. 2 alin. (1) lit. h)-j) din Legea nr. 554/2004, și,

Conform art. 2 alin. (2) din aceiași Legea a contenciosului adminsitrativ –  Se asimilează actelor administrative unilaterale și refuzul nejustificat de a rezolva o cerere referitoare la un drept sau la un interes legitim ori, după caz, faptul de a nu răspunde solicitantului în termenul legal.

și având în vedere că ILEGALITATEA se poate constata și după declanșarea conflictului de muncă și stingerea acestuia (chiar dacă este ”suspendat”, o altă sintagmă neprevăzută de legislație), existând posibilitatea ca sindicatele vinovate să fie obligate la plata de despăgubiri atât față de statul mafiot, condus de nulități, repetenții rezultați din activitatea profilor din ultimii 33 de ani, cât și părinții, căci

conform art. 8 alin. (1) din aceiași Lege a contenciosului adminsitrativ – Persoana vătămată într-un drept recunoscut de lege sau într-un interes legitim printr-un act administrativ unilateral, nemulțumită de răspunsul primit la plângerea prealabilă sau care nu a primit niciun răspuns în termenul prevăzut la art. 2 alin. (1) lit. h), poate sesiza instanța de contencios administrativ competentă, pentru a solicita anularea în tot sau în parte a actului, repararea pagubei cauzate și, eventual, reparații pentru daune morale. De asemenea se poate adresa instanței de contencios administrativ și cel care se consideră vătămat într-un drept sau interes legitim al său prin nesoluționarea în termen sau prin refuzul nejustificat de soluționare a unei cereri, precum și prin refuzul de efectuare a unei anumite operațiuni administrative necesare pentru exercitarea sau protejarea dreptului sau interesului legitim. Motivele invocate în cererea de anulare a actului nu sunt limitate la cele invocate prin plângerea prealabilă.

Coroborat și cu dispozițiile art. 219, art. 1349, art. 1357 și art. 1382 NCC, raportat și la art. 16 din Constituție, art. 14 din CEDO și art. 7 din DUDO, suntem în drept a le solicita, și instanța le poate acorda obligând Guwernul și ME să le plătească.

 

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Recent Posts

  • Încuviințare Executare Silită Ing Bank
  • Despre Statul Capturat și românii cenzurați!
  • Desființarea tuturor actelor de executare silită făcute de Ing Bank (prin intermediul BEJ)
  • Când te crezi mai presus de lege ești Bun de Plată
  • Când ICCJ se comportă ca o Instanță Supremă și nu ca o Înaltă Cloacă!

Recent Comments

  1. Consilier juridic Mr. (Rz.) dr. ing. Dan BĂZĂVAN pe Furăciune la MApN din soldele și pensiile militarilor
  2. Apachiței Mihai pe Furăciune la MApN din soldele și pensiile militarilor
  3. Din seria: Justiția ”La Mișto” sau condiționarea accesului la o instanță de judecată pe criterii medicale. ”porți mască, te judec”, ”nu porți mască, nu te judec” – Dan Băzăvan pe Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării o comite, DIN nou
  4. Dan Băzăvan pe Condiționarea accesului la justiție pe criterii medicale constituie Discriminare față de Mr. (Rz.) dr. ing. Dan Băzăvan și de Asociația Civică Stop Discriminării Cetățenilor. Ep. I
  5. Andrei Pătru pe Generalul de Carton Ondulat Ștergăroiu și Pixelul Albastru
© 2025 Dan Băzăvan | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme