Deși ANSPDCP a sancționat MEC pentru încălcarea Regulamentului UE GDPR nr. 679/2016, susține în continuare că școlile sunt operatori de date cu caracter personal,
DEȘI NU SUNT.
Astfel, cosntatăm încă odată, pe lângă analfabetismul funcțional ce a lovit și această autoritate (numită pompos Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal), cum încearcă să mintă în acte de procedură, în fața judecătorului dovedind ”cârdășia” dintre autortiățile publice, pe bani publici împotriva cetățeanului.
Nu mai există niciun dubiu că Școlile NU SUNT OPERATORI DE DATE CU CARACTER PERSONAL.
În acest sens anexăm procesul – verbal de contravenție întocmit împotriva Ministerului Educației și Cercetării în posesia căruia am intrat într-unul din dosarele aflate pe rolul instanțelor judecătorești.
Mai țineți minte sând susțineam că Școlile nu sunt operatori de date cu caracter personal?
Ei bine, am avut dreptate, mărturie stând pe de o parte Procesul – Verbal de sancționare al MEC, iar pe de altă parte minciunile, alegațiile ANSPDCP din actele de procedură depuse în dosarele aflate pe rolul instanțeolor judecătorești.
Atunci când reușim să arătâm în concret adevărul această PÂRÂTĂ ANSPDCP solicită instanței îndepărtarea acestei probe ca neavând legătură cu soluționarea cauzei. Noaptea minții!
Și mă întreb, MAI AVEM NEVOIE DE O ASTFEL DE AUTORITATE ÎN STRUCTURA STATUUI MAFIOT CARE SE ÎNDOAIE ÎN BĂTIA A VÂNTULUI?
Desigur, NU:
ANSPDCP este de fapt un paravan al Statului, la cererea UE de a prelucra fără drept datele personale ale cetățenilor și a le folosi după BUNUL LOR PLAC, împotriva CETĂȚEANULUI, ceea ce este inadmisibil.
Multe din Instituțiile UE, din Directivele acestora denotă, de fapt altceva, anume încercarea de a controla masele, de a dispune cum vor și când vor de datele personale ale cetățenilor.
Concluzionând, deși nu mi-am dat niciodată ACORDUL DE FOLOSIRE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL, Școcala Gimnazială nr. 311, București le-a folosind în mod nelegal / ilegal pentru a-mi face sesizare la DGASPC Sector 6 București pentru ”neglijare educațională”.
Una din condițiile esențiale pentru a putea formula o astfel de sesizare la DGASPC este adresa de domiciliu pe care Școala nr. 311 a folosit-o nelegal / ilegal pentru sesizare.
Conform art. 6 alin. 1 din Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie: „ Prelucrarea este legala numai dacă și în măsura în care se aplică cel putin una dintre urmatoarele conditii:
a) persoana vizata si-a dat consimtamantul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice;
b) prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizata este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate inainte de incheierea unui contract;
c) prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului; d) prelucrarea este necesara pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale altei persoane fizice; e) prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau care rezulta din exercitarea autoritatii publice cu care este investit operatorul; f) prelucrarea este necesara in scopul intereselor legitime urmarite de operator sau de o parte terta, cu exceptia cazului in care prevaleaza interesele sau drepturile si libertatile fundamentale ale persoanei vizate, care necesita protejarea datelor cu caracter personal, in special atunci cand persoana vizata este un copil. ”
Redăm și întâmpinarea pârâtei ANSPDCP din dosarul nr. 4517/3/2021: