Analfabetismul funcțional din Poliția Capitalei versus conduita legală!
Așa se întâmplă când ajungi general pe principiul PCR (Pile, Cunoștințe și Relații, sau pe linie de partid) și nu înțelegi ce înseamnă autoritate publică confundând marfa cu ambalajul și autoritatea cu propria moșie.
În sensul art. 2 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare – autoritate publică – orice organ de stat sau al unităților administrativ-teritoriale care acționează, în regim de putere publică, pentru satisfacerea unui interes legitim public; sunt asimilate autorităților publice, în sensul prezentei legi, persoanele juridice de drept privat care, potrivit legii, au obținut statut de utilitate publică sau sunt autorizate să presteze un serviciu public, în regim de putere publică;
În art. 2 alin. (1) lit. m) din aceiași Lege a contenciosului adminsitrativ identificăm – serviciu public – activitatea organizată sau, după caz, autorizată de o autoritate publică, în scopul satisfacerii unui interes legitim public;
iar la lit. r) – interes legitim public – interesul care vizează ordinea de drept și democrația constituțională, garantarea drepturilor, libertăților și îndatoririlor fundamentale ale cetățenilor, satisfacerea nevoilor comunitare, realizarea competenței autorităților publice;
În art. 32 alin. (1) din Constituție se instituie că – Dreptul la învățătura este asigurat prin învățământul general obligatoriu, prin învățământul liceal și prin cel profesional, prin învățământul superior, precum și prin alte forme de instrucție și de perfecționare.
iar șeful Poliției Capitalei ne spune că interiorul curții școlii este de utilitate privată (analfabetism funcțional),
Și totuși, într-un târziu primim, în sfârșit un răspuns pertinent de la DGPL Sector 6 București (probabil forțată de împrejurarea că i-am târât la propriu prin sălile de judecată în zeci de dosare, ceea ce urmează să se întâmple și cu DGPMB):