Mostră de analafabetism funcțional la Colegiul Medicilor din România
sau Prostia Cucerește România
Ne vedem pe 17.03.2023 de la 10.15 la Adunarea Publică Legal Declarată de către Asociația Civică Stop Discriminării Cetățenilor la sediul Colegiului Medicilor din România din str. Pictor Al. Romano nr. 14, sector 2, București
Colegiul Medicilor din România Trebuie Desființat.
Observând derapajele Grave ale Colegiului Medicilor din România prin al său președinte prof. univ. dr. Daniel Coriu, am formulat o cerere ce constituie și plângere prealabilă, astfel:
”Către,
COLEGIUL MEDICILOR DIN ROMÂNIA,
Str. Pictor Alexandru Romano nr. 14, Sector 2 București, cod poștal 023965, cof fiscal 9708419, tel. 021 413 88 00, 021 413 88 03, fax: 021 413 77 50, email: office@cmr.ro, web: www.cmr.ro
În atenția domnului Prof. Univ. Dr. Daniel CORIU,
Comisia Superioară de Disciplină,
Biroului Executiv al CMR
Domnule Președinte,
– Subscrisa Asociația Civică Stop Discriminării Cetățenilor, persoană juridică de drept privat, cu personalitate legal dobândită conform încheierii din Camera de Consiliu nr. 77 din data de 18.02.2021 pronunțată în dosarul nr. 27862/201/2020 de Judecătoria Sectorul 3 București (având înscrierea în registrul special (RAF) conform certificat nr. 19 din 19.03.2021), cu sediul în București, sector 3, str. Intr. Reconstrucției (fosta Str. Reconstrucției) nr. 1, Bl. 24, Sc. 8, Et. 3, ap. 322, camera 1, adresa de email: ac.stopdiscriminariicetatenilor@gmail.com, tel.: 0736486052, prin reprezentant legal Președinte Mr. (Rz.) dr. ing. Dan BĂZĂVAN, ____, în calitate de reclamantă,
– Subsemantul Mr. (Rz.) dr. ing. Dan BĂZĂVAN, ____, personal în calitate de reclamant, și
– Subsemnata dr. Geanina – Elena HAGIMA, _____, în calitate de reclamantă,
în baza dispozițiilor art. 7 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, OG nr. 137/2000, republicată, art. 16, și art. 24 din Constituție, art. 6 pct. 1, art. 14 din Convenția EDO, corelat cu art. 7 din Declarația Universală a Drepturilor Omului,
formulăm prezenta:
CERERE
Ce constituie și
PLÂNGERE PREALABILĂ
prin care vă solicităm să permiteți participarea Asociației Civice Stop Discriminării Cetățenilor la audierea doamnei dr. Hagimă din data de 17.03.2023 de la 10.30 în dosarul nr. 134/2022 (contestație prof. Coriu) pentru respectarea dreptului la apărare și a principiului nediscriminării.
Față de Art. 2. (1) din Statut, Asociația astfel constituită este persoană juridică de drept privat, autonomă, neguvernamentală, fără scop lucrativ (patrimonial) și apolitică, cu scop profesional și va avea denumirea, așa cum a fost rezervată la Ministerul Justiției și menționată în art. 1 alin. (1) Asociația Civică STOP DISCRIMINĂRII CETĂȚENILOR, funcționarea ei fiind reglementată de O.G. nr. 26/2000, cu modificările și completările ulterioare, art. 1 alin. (3), art. 9 și art. 40 din Constituție, împreună cu celelalte prevederi ale legislației române, precum și cu prevederile Statutului Asociației și a Actului Adițional – hotărârea membrilor asociați, astfel denumită.
Cu trimitere la art. 3 alin. (2) lit. k) din Statut – reprezintă membrii asociați pentru care se înființează Asociația în raporturile cu Președintele României, Parlament, Guvern, Instituția Avocatul Poporului, Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD), autoritățile publice centrale și/sau locale, instanțele judecătorești sau Ministerul Public (cu respectarea strictă a prevederilor art. 80, corelat cu art. 83÷84 C. proc. civ. adoptat prin Legea nr. 134/2010, republicată și ulterior modificată și completată prin Legea nr. 310/2018 și a art. 10 din C. proc. pen. Adoptat prin Legea nr, 135/2010, republicată), precum și la alte autorități ale statului, orice alte organe jurisdicționale, dar și cu organismele internaționale de reprezentare a drepturilor omului (PE, CE, CJUE, CEDO etc.), reprezentarea celor lezați în comisii de disciplină sau de cercetare administrativă, pentru respectarea principiilor democratice, repararea nedreptăţilor, stoparea abuzurilor şi combaterea discriminării, asigurând suportul social și material în limitele fondurilor avute la dispoziție de Asociație, datorită unor motive de natură economică, fizică, psihică sau socială, ce nu au posibilitatea să-și realizeze nevoile sociale, să-și dezvolte propriile capacități și competențe pentru integrarea socială, indiferent de naționalitate, rasă, religie, sex, orientare politică, în condițiile legii;
– formulează sesizări / petiții potrivit dispozițiilor O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, formulează sesizări / petiții potrivit dispozițiilor O.G. nr. 137/2000, republicată privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, solicită informații de interes public în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public și formulează plângeri prealabile în baza art. 7 din Legea nr. 554/2004 cu modificările și completările ulterioare și prin Legea nr. 212/2018 în nume propriu, pentru membrii asociați, raportat și la dispozițiile art. 1 alin. (3), art. 9, art. 15÷16, art. 20÷21, art. 24, art. 30÷34, art. 40÷44, art. 47, art. 51÷53 din Constituție, corelat cu Convenția EDO și Declarația Universală a Drepturilor Omului de la New York din 1948; (instituții ce se regăsesc și în Extrasul de la Registrul Public al MJ anexat la dosarul de fond și la celelalte plângeri prealabile formulate (anexat încă odată și la prezenta)
Și Cum, Asociația a participat și la cercetarea pe fond a sesizării formulate de către Președintele CMR, ce a fost respinsă ca nefondată de către Colegiul Medicilor Argeș, la dosar fiind depuse împuternicirea de consilier juridic din partea Asociației, extrasul de la Registrul Public al MJ din care rezultă în mod cert că Asociația prin președinte poate reprezenta membrii asociați, vă atrage atenția că refuzul asistării la audieri pentru ne apăra membrul asociat constituie încălcarea a dreptului la apărare, identificând și mai multe fapte de discriminare și hărțuire (atât civile cât și penale), dar și alte fapte penale prevăzute de art. 297 – abuz în serviciu, art. 208 – hărțuire, art. 367 – grup infracțional organizat, din NCP (și altele), urmând a sesiza aceste fapte organelor de cercetare competente (a se vedea și art. 21 și art. 40 din Constituție, pentru o interpretare corectă a acestor susțineri).
Desigur solicităm ca cercetarea disciplinară să fie publică căci nu există niciun temei pentru a o declara nepublică.
În drept, motivele plângerii prealabile (pe lângă cele indicate în conținut) sunt: Legea nr. 554/2004, Constituția României, O. G. nr. 137/200, Convenția EDO, DUDO, Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene, Convenția de la Oviedo – 1997, Legea nr. 46/2003, NCC, NCCP, NCP și legislația conexă.
Data, Reprezentant legal
11.03.2023 Președinte,
Consilier juridic Mr. (Rz.) Dr. ing. BĂZĂVAN DAN
și personal
Elena – Geanina HAGIMA
personal
și prin subscrisa Asociația Civică Stop Discriminării Cetățenilor
Depunem prezenta cerere / plângere prealabilă pe adresa de email și prin C.N. Poșta Română”
La care președintele completului Comisiei Superioare de Disciplină îmi comunică, personal (ceea ce arată reaua-credință) acesta având Carențe grave cu privire la Constituție și Lege și probleme în ceea ce privește interpretarea art. 16, art. 24, art. 40 din Constituție și implicit a OG nr. 26/2000.
Conform art. 40 din Constituție – Dreptul de asociere (1) Cetățenii se pot asocia liber în partide politice, în sindicate, în patronate și în alte forme de asociere. (2) Partidele sau organizațiile care, prin scopurile ori prin activitatea lor, militează împotriva pluralismului politic, a principiilor statului de drept ori a suveranității, a integrității sau a independenței României sunt neconstituționale. (3) Nu pot face parte din partide politice judecătorii Curții Constituționale, avocații poporului, magistrații, membrii activi ai armatei, polițiștii și alte categorii de funcționari publici stabilite prin lege organică. (4) Asociațiile cu caracter secret sunt interzise.
CMR, golind de esență juridică dreptul la apărare și la asociere.
Conform art. 1 alin. (1) din OG nr. 26/2000 – Persoanele fizice și persoanele juridice care urmăresc desfășurarea unor activități de interes general sau în interesul unor colectivități ori, după caz, în interesul lor personal nepatrimonial pot constitui asociații ori fundații în condițiile prezentei ordonanțe.
și conform art. 4 din aceiași Ordonanță – (1) Asociația este subiectul de drept privat constituit de trei sau mai multe persoane care, pe baza unei înțelegeri, pun în comun și fără drept de restituire contribuția materială, cunoștințele sau aportul lor în muncă pentru realizarea unor activități în interes general, al unor colectivități sau, după caz, în interesul lor personal nepatrimonial. (2) Un caz distinct de asociație îl reprezintă acea organizație a cetățenilor aparținând minorităților naționale al cărei scop îl reprezintă: a) apărarea, păstrarea, dezvoltarea și promovarea identității unei minorități naționale; b) reprezentarea publică a cetățenilor aparținând unei minorități naționale cu rolul de a îndeplini o misiune publică constituțională. (3) Prin minoritate națională se înțelege acea etnie reprezentată în Consiliul Minorităților Naționale.
Păi măi tanti dacă nu poți să formulezi un răspuns, tuturor celor care se aflau pe sesizare / cerere / plângere prealabilă, cum poți ”judeca” o cauză cu privire la cercetarea disciplinară?
pam, pam
Redăm, mai jos răspunsul, fără anonimizare al acesteia,
2 thoughts on “Mostră de analafabetism funcțional la Colegiul Medicilor din România”