Model de plângere prealabilă pentru ANULAREA Ordinului Comun MS/ME nr. 2508/4493/2023 și de retragere a proiectului de HG privind Strategia de vaccinare
E un model, deci suportă modificări, completări etc.
Noi așa l-am gândit și așa o să-l promovăm.
Fiecare este liber să aleagă, deci să facă ce dorește cu acest model.
Noi urmează să-i chemăm în judecată dacă nu se vor conforma.
Către
Guvernul României
Secretariatului General al Guvernului României
Adresa: Palatul Victoria, Piaţa Victoriei nr. 1,
Sector 1, Bucureşti, cod postal 011791
Adresă web: www.gov.ro
Telefon centrală: 40213143400 / 40213191564 / 0213143400 – interior 1903
Fax: 0213139846
Adresa de e-mail: pm@gov.ro; drp@gov.ro
Ministerul Sănătății
Adresă: Strada Cristian Popişteanu, nr. 1-3, sector 1, cod 010024, Bucureşti
Telefon Centrală: 021 3072 500; 021 3072 600
Website: www.ms.ro
Registratura generală: Telefon: 021 3072 695; Fax: 021 3072 513
Email: relatii.publice@ms.ro
Relații cu presa: Telefon: 021 3072 514; Fax: 021 3072 513
Email: presa@ms.ro
Ministerul Educației,
Str. Gen. Berthelot 28-30 / Sector 1 / 010168, Bucureşti,
Tel. Centrală: 021/405.62.00 & 021/405.63.00, 021/405.62.00; 021/405.63.00, 021/405.56.73 + 021/405.57.37, solicitari544@edu.gov.ro, cabinet@edu.gov.ro, registratura@edu.gov.ro, contact544@edu.gov.ro
Primului – ministru, domnul Marcel Ciolacu
Secretarului General al Guvernului
Ministrului sănătății, domnul Prof. univ. dr. Alexandru Rafila
Ministrului educației, doamna Ligia Deca
– Subscrisa Asociația Civică Stop Discriminării Cetățenilor, persoană juridică de drept privat, cu personalitate legal dobândită conform încheierii din Camera de Consiliu nr. 77 din data de 18.02.2021 pronunțată în dosarul nr. 27862/201/2020 de Judecătoria Sectorul 3 București ____, prin reprezentant legal Președinte Mr. (Rz.) dr. ing. Dan BĂZĂVAN, ____, în calitate de reclamant (parte vătămată),
– subsemnatul Mr. (Rz.) dr. ing. Dan BĂZĂVAN, domiciliat în str. ____ (solicit ca aceasta să fie și adresa locului citării și al comunicării răspunsului), identificat prin C.I. seria ___ nr. ___, eliberat de S.P.C.E.P. sector ____, la data de _____, CNP ____, email, ______, tel. ____, în calitate de reclamant (parte vătămată),
– Subsemnata Angela Negrotă, _____, personal în calitate de reclamantă (parte vătămată),
– Subsemnata dr. Geanina – Elena Hagimă _____, personal în calitate de reclamant (parte vătămată),
și
– Subsemnatul Pavel Luis Bratu, _____, personal, în calitate de reclamant (parte vătămată),
în baza dispozițiilor art. 1÷2, corelat cu art. 7 din Legea nr. 554/2004 cu modificările și completările ulterioare (și ulterior modificată și completată prin Legea nr. 212/2018), OG nr. 27/2002, raportat la art. 20÷22, în corelare cu art. 51÷52, și urm., art. 1 alin. (3)-(5), art. 16, art. 32 și art. 108 din Constituția României, a Legii nr. 46/2003, a Legii nr. 95/2006, republicată, cu modificările și completările ulterioare, a NCC, a NCPC, și a dispozițiilor art. 1÷3 din O.G. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, art. 14 din Convenția EDO, a art. 26 Convenția de la Oviedo , a art. 7 din Declarația Universală a Drepturilor Omului de la New York de la 1948, formulăm prezenta:
PLÂNGERE PREALABILĂ
în aplicarea dispozițiilor art. 7 alin. (1) din Legea nr. 554 / 2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare (ulterior modificată și completată prin Legea nr. 212/2018), a art. 36 NCPC, și a celorlalte texte legale anterior invocate, considerându-ne vătămați în drepturile noastre fundamentale (și internaționale ale drepturilor omului), recunoscute de lege,
prin care vă cerem imediat să:
– SĂ RETRAGEȚI ȘI SĂ RENUNȚAȚI DEFINITIV LA PROIECTUL de Hotărâre de Guvern privind aprobarea Strategiei naționale de vaccinare în România pentru perioada 2023 – 2030 (precum și la orice alt proiect privind vaccinarea sau strategie de vaccinare);
– ANULAREA în regim de urgență Ordinului Comun MS / ME nr. 2508/4493/2023, pentru aprobarea Metodologiei privind asigurarea asistenței medicale a antepreșcolarilor, preșcolarilor, elevilor din unitățile de învățământ preuniversitar și studenților din instituțiile de învățământ superior pentru menținerea stării de sănătate a colectivităților și pentru promovarea unui stil de viață sănătos, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 703 din 1 august 2023, din următoarele motive pe care le von dezvolta logico – juridic în cele ce urmează, în caz contrar urmează a ne adresa instanțelor judecătorești unde vom chema atât autoritatea cât și promotorii și semnatarii acestora să răspundă material și / penal după caz:
- România nu are nevoie de o strategie de vaccinare, mai ales că nu există niciun raționament logico – juridic care să ducă la o astfel de strategie;
- Nu există nicio lege în baza căreia să fie adoptată această HG pentru îndeplinirea imperativă a condițiilor art. 108 alin. (2) din Constituție;
- Conform art. 108 alin. (2) din Legea Fundamentală – Hotărârile se emit pentru organizarea executării legilor.;
- Desigur, adoptarea unui ordin comun cum este cel anterior menționat, dar și a unei strategii încalcă pe lângă art. 16 și art. 32 din Constituție;
- Conform art. 16 din Constituție – art. 16 – (1)Cetățenii sunt egali în fața legii și a autorităților publice, fără privilegii și fără discriminări. (2)Nimeni nu este mai presus de lege. (3) Funcțiile și demnitățile publice, civile sau militare, pot fi ocupate, în condițiile legii, de persoanele care au cetățenia română și domiciliul în țara. Statul român garantează egalitatea de sanse între femei și bărbați pentru ocuparea acestor funcții și demnitati. (4) În condițiile aderării României la Uniunea Europeană, cetățenii Uniunii care îndeplinesc cerințele legii organice au dreptul de a alege și de a fi aleși în autoritățile administrației publice locale
- Conform art. 32 din Constituție – Dreptul la învățătură (1) Dreptul la învățătura este asigurat prin învățământul general obligatoriu, prin învățământul liceal și prin cel profesional, prin învățământul superior, precum și prin alte forme de instrucție și de perfecționare. (2) Învățământul de toate gradele se desfășoară în limba română. În condițiile legii, învățământul se poate desfășura și într-o limbă de circulație internațională. (3) Dreptul persoanelor aparținând minorităților naționale de a învăța limba lor maternă și dreptul de a putea fi instruite în această limbă sunt garantate; modalitățile de exercitare a acestor drepturi se stabilesc prin lege. (4) Învățământul de stat este gratuit, potrivit legii. Statul acordă burse sociale de studii copiilor și tinerilor proveniți din familii defavorizate și celor institutionalizați, în condițiile legii. (5) Învățământul de toate gradele se desfășoară în unități de stat, particulare și confesionale, în condițiile legii. (6) Autonomia universitară este garantată. (7) Statul asigură libertatea învățământului religios, potrivit cerințelor specifice fiecărui cult. În școlile de stat, învățământul religios este organizat și garantat prin lege.
- Ce se înțelege prin STRATEGIE?
Conform DEX, Univers Enciclopedic, București 2016, p. 1164 prin Strategie se înțelege:
- Parte componentă a artei militare, care se ocupă cu problemele pregătirii, planificării și ducerii războiului și operațiilor militare;
- Strategie economică = stabilirea obiectivelor și planificarea cursului acțiunilor de urmat atât la nivel microeconomic, cât și la nivel macroeconomic
- Arta de a folosi cu dibăcie toate mijloacele disponibile în vederea asigurării succesului într-o luptă.
Prin raportare la DEX și nu numai, prin Strategiei naționale de vaccinare în România pentru perioada 2023 – 2030 se înțelege totalitatea mijloacelor disponibile în vederea asigurării succesului pentru vaccinare (or asta ar face ca vaccinarea să fie obligatorie, ceea ce încalcă art. 1 alin. (5) din Constituție, Legea nr. 46/2003, Legea nr. 95/2006, Convenția EDO, DUDO etc.), iar pe de altă parte în stabilirea obiectivelor, planurilor măsurilor ce se vor lua în vederea vaccinării populației României (ceea ce duce, de asemenea la obligativitatea unui act medical fiind, de asemenea încălcată Constituția și Legea), ceea ce este inadmisibil.
- Astfel, drepturile și libertățile fundamentale nu se negociază și vă solicităm să vă conformați de urgență cererilor noastre, căci atitudinea acestor autorități și funcționari constituie în situația de fapt prezentă VIOL, faptă ce este considerată infracțiune și prevăzută la art. 218 NCP.
- Conform art. 218 NCP – Violul (1) Raportul sexual, actul sexual oral sau anal cu o persoana, savarsit prin constrangere, punere in imposibilitate de a se apara ori de a-si exprima vointa sau profitand de aceasta stare, se pedepseste cu inchisoarea de la 3 la 10 ani si interzicerea exercitarii unor drepturi. (2) Cu aceeasi pedeapsa se sanctioneaza orice alte acte de penetrare vaginala sau anala comise in conditiile alin. (1). (3) Pedeapsa este inchisoarea de la 5 la 12 ani si interzicerea exercitarii unor drepturi atunci cand:
- a) victima se afla in ingrijirea, ocrotirea, educarea, paza sau tratamentul faptuitorului;
- b) victima este ruda in linie directa, frate sau sora;
- c) victima este un minor;
- d) fapta a fost comisa in scopul producerii de materiale pornografice;
- e) fapta a avut ca urmare vatamarea corporala;
- f) fapta a fost savarsita de doua sau mai multe persoane impreuna.
(4) Daca fapta a avut ca urmare moartea victimei, pedeapsa este inchisoarea de la 7 la 18 ani si interzicerea exercitarii unor drepturi.
(5) Actiunea penala pentru fapta prevazuta in alin. (1) si alin. (2) se pune in miscare la plangerea prealabila a persoanei vatamate.
(6) Tentativa la infractiunile prevazute in alin. (1) -(3) se pedepseste.
- Iar conform NCC Contractul SECŢIUNEA a 3-a Încheierea contractului
Art. 1204 Condiţii
Consimţământul părţilor trebuie să fie serios, liber şi exprimat în cunoştinţă de cauză.
Or noi nu v-am mandatat NICIODATĂ pentru a adopta asemenea acte normative ce ne prejudiciază drepturile și libertățile fundamentale.
-
Astfel ne declarăm în LEGITIMĂ APĂRARE
Prevăzut la art. 19 NCP – Legitima apărare
(1) Este justificată fapta prevăzută de legea penală săvârşită în legitimă apărare.
(2) Este în legitimă apărare persoana care săvârşeşte fapta pentru a înlătura un atac material, direct, imediat şi injust, care pune în pericol persoana sa, a altuia, drepturile acestora sau un interes general, dacă apărarea este proporţională cu gravitatea atacului.
(3) Se prezumă a fi în legitimă apărare, în condiţiile alin. (2), acela care comite fapta pentru a respinge pătrunderea unei persoane într-o locuinţă, încăpere, dependinţă sau loc împrejmuit ţinând de aceasta, fără drept, prin violenţă, viclenie, efracţie sau alte asemenea modalităţi nelegale ori în timpul nopţii.
-
Și invocăm
STAREA DE NECESITATE
Prevăzută de Art. 20 NCP – Starea de necesitate
(1) Este justificată fapta prevăzută de legea penală săvârşită în stare de necesitate.
(2) Este în stare de necesitate persoana care săvârşeşte fapta pentru a salva de la un pericol imediat şi care nu putea fi înlăturat altfel viaţa, integritatea corporală sau sănătatea sa ori a altei persoane sau un bun important al său ori al altei persoane sau un interes general, dacă urmările faptei nu sunt vădit mai grave decât cele care s-ar fi putut produce în cazul în care pericolul nu era înlăturat.
13. Aceasta nu e o strategie pentru sănătatea publică ci o Strategie de Îmbogățire a unor Șmecheri ce au PRIMIT Sponsorizări de la Industria farmaceutică, așa cum și MS a fost sponsorizat în 2020-2021 de Pfizer.
14. Când drepturile persoanelor devin mai importante decât cele ale PERSOANEI avem de a face cu o DICTATURA, în cazul de față, medicală
15. Constituția instituie drepturi ale PERSOANEI, ale INDIVIDULUI.
16. Și cum ministrul sănătății prof. univ. dr. Rafila Alexandru a fost și este în incompatibilitate, vă solicităm deci, Demisia (sau demiterea, după caz)!
17. Spunem NU vaccinării obligatorii, căci această presupusă strategie înseamnă de fapt vaccinare obligatorie până în anul 2030 ȘI NU SUNTEM DE ACORD CU AȘA CEVA, NICIODATĂ NU O SĂ ACCEPTĂM.
18. Nu avem nevoie de o strategie de vaccinare ÎN România. Este un act medical și fiecare persoană are dreptul să decidă ce face cu corpul său.
- Conform prevederilor art. 58 NCC – Drepturi ale personalităţii – (1) Orice persoană are dreptul la viaţă, la sănătate, la integritate fizică şi psihică, la demnitate, la propria imagine, la respectarea vieţii private, precum şi alte asemenea drepturi recunoscute de lege.
(2) Aceste drepturi nu sunt transmisibile.
- Conform textelor art. 61 NCC – Garantarea drepturilor inerente fiinţei umane
(1) Viaţa, sănătatea şi integritatea fizică şi psihică a oricărei persoane sunt garantate şi ocrotite în mod egal de lege.
(2) Interesul şi binele fiinţei umane trebuie să primeze asupra interesului unic al societăţii sau al ştiinţei.
- Conform art. 64 NCC – Inviolabilitatea corpului uman
(1) Corpul uman este inviolabil.
(2) Orice persoană are dreptul la integritatea sa fizică şi psihică. Nu se poate aduce atingere integrităţii fiinţei umane decât în cazurile şi în condiţiile expres şi limitativ prevăzute de lege.
- Orice altă abordare constituie discriminare (pe lângă faptele prevăzute ca infracțiuni de legea penală cum anterior menționam).
- Ținând cont de dispozițiile Legii nr. 46/2003 prin care orice persoană are dreptul de a refuza orice act medical, refuzul nu este condiționat de vreo îngrădire a drepturilor fundamentale, și așa trebuie să rămână, profesorii nu au nici calitatea și nici abilitatea de a încerca să convingă părinții să-și vaccineze copiii, iar școala trebuie să rămână un furnizor de educație și nu altceva.
- Atât proiectul de HG pentru adoptarea Strategiei, cât și ordinul comun încalcă drepturi și libertăți (chiar autoritatea părintească, conform art. 483 și urm. NCC) și ne dau dreptul de a ne considera în legitimă apărare și de a invoca starea de necesitate, dar și de a vă cerere DEMISIA ÎN BLOC, CĂCI AȚI DEVENIT UN ATENTAT LA STAREA DE SĂNĂTATE FIZICĂ ȘI MENATLĂ A CETĂȚENILOR ROMÂNIEI.
- Desigur însăși semnarea acestui proiect de ministrul Predoiu pentru MAI, ministrul Odobescu pentru MAE, ministrul Tîlvăr pentru MApN, Coriu pentru CMR, Vlase pentru SIE, SRI, etc. ne arată intenția de obligativitate a vaccinării, o strategie de tip militar aplicată în sistemul medical, ceea ce este inadmisibil.
- Dacă ne uităm în anii școlari 202-2021, 2021-2022 când contractele de școlarizare aveau atașat un consimțământ (declarație din ordinul comun) privind vaccinarea în situații epidemiologice speciale (fără ca aceste situații să fie definite ceea ce ne arată neclaritate, impreviziune etc.) și coroborăm cu art. 14 și art. 148 din Legea nr. 198/2023 constatăm că de fapt prin ordinul comun și prin acest proiect de HG pentru adoptarea unei strategii de vaccinare, VACCINAREA DEVINE OBLIGATORIE, ceea ce reprezintă o încălcare a drepturilor și libertăților fundamentale, o astfel de măsură încălcând și art 26 al Convenției privind drepturile omului și biomedicina din 1997 (Convenția de la Oviedo), care presupune că orice restricții la exercitarea drepturilor omului.
- Menționăm că aceasta este o plângere prealabilă în temeiul art. 7 alin. (1) din Legea nr. 554/2004 și art. 36 NCPC și urmează, în cazul nesoluționării, al refuzului vădit de a soluționa să ne adresăm instanțelor judecătorești și vom solicita și despăgubiri pentru discriminare și daune morale pentru lezarea demnității, onoarei, reputației și pentru trăirile psihice prin care trecem de 10.000.000 RON fiecare dar și sancționarea disciplinară, materială și / sau penală după caz a funcționarilor vinovați.
ÎN DREPT motivele plângerii prealabile, pe lângă cele invocate în cuprinsul prezentei sunt următoarele: Legea nr. 554/2004, Constituția României; O.G. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 166 din 7 martie 2014, și ulterior modificată și completată prin Legea nr. 167/2020, Convenția Europeană a Drepturilor Omului, Declarația Universală a Drepturilor Omului de la New York din 1948, Ordonanța 27/2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, Codul administrativ, NCC, NCPC, Legea nr. 24/2000, republicată, Deciziile Curții Constituționale a României nr. 818÷821/2008, Codul administrativ; Legea sănătății nr. 95/2006, NCC, NCPC.
Depunem prezenta plângere prealabilă prin adresele de email / C.N. Poșta Română și la registraturile autorităților în cauză în exemplare suficiente.
Cu considerație,
16.08.2023 Reprezentant legal
Președinte,
Consilier juridic Mr. (Rz.) Dr. ing. Dan BĂZĂVAN
Buna ziua!
Subscriu acestui demers. Va stau la dispoziție daca aveți nevoie de mine sa ne împotrivim acestor criminali care ne conduc
Felicitari pt. Initiativa de a stopa aceasta incercare de siluire legalizata a oamenilor, prin pseudo-vaccinarea obligatorie, de fapt cobaizarea oamenilor pentru rdperimente genetice ale Big Pharma si entitati oculte.
Nu prea mă descurc cu tehnologia ce pot comenta și ce să caut că nu știu mulțumesc
De ce nu formulați aceasta plângere în asa fel încât sa poată fi semnata de mai multe persoane și sa fie trimisa în numele tuturor? Abuzurile interminabile ale acestor psihopați trebuie contestate de toată lumea, nu de 1-2-3 persoane care singure vor suporta consecințele în urma acestor plângeri.
1. Nu am timp;
2. Nu sunt pe bani publici;
3. Cu cât mai multe cu atât mai bine;
4. Eu lupt singur cu statul mafiot de ani de zile. Daca va este frică stați acasa
Și eu susțin acest demers, nu sînt de-acord ca guvernul s-au alt -cineva să hotărâri fără accentul meu !
Buna ziua.
In nume propriu se poate depune sau este nevoie sa specific apartenenta la asociatie?
In nume propriu. Nu sunteți înscris în asociație și nu avem timp de înscrieri. E un model
Susțin acest demers! Nimeni niciodată, nu are dreptul sa hotărască pentru altcineva ce este bine sau rău!
Eu am trimis un alt model , am și număr de înregistrare dar nu am primit nici un răspuns la întrebările din cererea de abrogare a legi , am trimis în 10.08 .
Susțin acest demers și apreciez inițiativa dvs. Nimeni nu are dreptul sa îmi impună ce sa fac cu corpul meu, sau cu copiii mei!
Destul și-au bătut joc de viețile noastre acești impostori, destul ne-au călcat în picioare drepturile și libertățile fundamentale, destul ne-au tratat ca pe niște animale! Ei sunt în slujba noastră, nu invers! Nu suntem material didactic pt planurile lor drăcești!
Foarte bine. Este un model. Eu o sa-l modific. Ideea de bază este că nu e nevoie de nici o strategie de „vînzare” a unor produse farmaceutice. Vaccinarea e o decizie individualâ . Singurul care poate consilia un potențial pacient este un medic. Această consiliere trebuie să fie corectă și imparțială. Medicul fiind plătit indiferent de decizia pacientului. În atenția tuturor amisch people din USA nu se vaccinează din motive religioase. Se pare că le merge foarte bine.
Toată considerația pt demersul dvs. Sunt alaturi de acesta inițiativa foarte bine venita. Ajunge cu bătaia de joc la adresa unei nații întregi sau chiar a populației Terrei Nu mai putem accepta recomandările Forumului Economic Mondial, ale OMS, ale UE și alte organizații create contra omului, contra adevăratei democrații!
Nu am vrem , nici noi și nici copii noștri cobaiii lor. Va susține din toată inima! Prețuire maxima! Jos cu tirania sanitare!
sustin acest demers conform celor10 reguli de la Nuremberg globalistii sunt fostii comunisti
Plângerea cuprinde în mare solicitările societății civile , ale românilor , ale părinților bunicilor și strabunicilor copiilor , nepoților și strănepoțiior noștri ce pot fi UCIȘI sau INFERTILITĂȚII pentru a nu mai face copii
Pentru STOPAREA, PREVENIREA și PROBAREA unor asemenea nenorociri propun initiatorilor Plângerii sa solicităm expres Procurorului General ca procurorii în cazul MORȚILOR suspecte să verifice( prin rude, părinți, colegi, vecini etc. etc. dacă victimele au fost vaccinate cu Covid-19(cu câte doze) și să solicite expres judecatorilor cercetarea cadavrelor, prin AUTOPSIEREA obligatorie a cadavrelor de către medicii legisti de la Insttul de Medicina legala.
sunt depuse la PG/ICCJ mai multe plângeri penale împotriva funcționarilor din aceste autorități, de prin 2020. DIn păcate în ROmânia nu funcționează dreptul penal decât în anumite situații, procurorii refuzând să ancheteze cazurile complexe aceștia având o jenă în partea dorsală de contribuabili, drept pentru care ne mulțumim cu dosarele civile în speranța că vom anula ordinul comun și vom obliga la retragerea proiectului de HG
Felicitari pentru initiativa, si fie ca sa dea rod. Trimit si eu o varianta a acestui model.
Sustin acest demers si apreciez tot efortul si munca dvs !