Faptele Penale ale Jandarmeriei Române. Când anulezi un pv de contravenție, când constați că ești Penal?
Vă mai amintiți Adunarea Publică Legal Declarată din data de 01.09.2022 (08.00-22.00) din Piața Constituției (în care ministrul apărării Vasile Dîncu a fost HUIDUIT la scenă deschisă în fața tuturor ambasadelor, a ministrilor din Guvernul României, a prefectului Toni Greblă, Președintelui Curții Constituționale, reprezentantului Administrației Prezidențiale etc.)?
Cum care Adunare Publică?
Aceea în care eram sancționat contravențional cu suma de 1400 de lei, iar doamna dr. Elena – Geanina Hagima cu 1000 de lei pentru că participam între orele 10.00-11.00 la ”O ADUNARE PUBLICĂ INTERZISĂ”, ”activitate ilegală” (din puțul gândirii tablagiilor de la Jandarmeria Română) etc.
Să redăm cu exactitate faptele pentru care eram sancționați contravențional:
BĂZĂVAN DAN,
”A participat la o adunare publică interzisă, în Piața Constituției având loc o altă adunare publică declarată și autorizată din data de 15.07.2022, între orele 10-11, aceasta declarându-și activitatea în data de 29.08.2022, aducându-i-se la cunoștință să înceteze pentru că activitatea e ilegală, de asemenea a adresat injurii forțelor de ordine, inclusiv ”marș de aici”.
iar doamna doctor:
”A participat la o adunare publică interzisă, în Piața Constituției având loc o altă adunare publică declarată și autorizată din data de 15.07.2022, între orele 10-11, aceasta declarându-și activitatea în data de 28.08.2022. Menționez că i s-au adus la cunoștință prevederile legale, aceasta refuzând să înceteze activitatea ilegală”.
Desigur se pune întrebarea cine a declarat între orele 10.00-11.00 adunarea publică interzisă, sau activitatea ilegală, căci din punct de vedere legal Tablagiul de la Jandarmeria Română nu are nici atributul și nici competența (a se vedea dispozițiile Legii nr. 60/1991 (2)), și de ce nu a înțeles că o să plătească această amendă din buzunarul său?
și cum era normal și legal față de art. 31 din O.G. nr. 2/2001 – Împotriva procesului-verbal de constatare a contravenției și de aplicare a sancțiunii se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânării sau comunicării acestuia, fiind de menționat și dispozițiile Constituției.
Împotriva Procesului-verbal seria JO nr. 2297857 din data de 01.09.2022 ora 11.20, întocmit de către agentul constatator, jandarm, Plt. TRAȘCĂ OVIDIU din cadrul DGJMB – Batalion 1 am formulat plângere contravențională chemând în judecată inclusiv tablagiul dar și vecina ce a semnat pentru procedura de comunicare (data viitoare poate își vede fiecare de ale lui și nu mai este băgăcios).
|
Părţi
|
Desigur și doamna doctor a formulat plângere contravențională împotriva Procesului-verbal seria JO nr. 2297485 din data de 01.09.2022 ora 11.20, întocmit de către agentul constatator, jandarm, Sg. maj. Istru Giorgian din cadrul DGJMB – Batalion 1 chemând deci în judecată tablagiul de la Jandarmeria Română.
|
Părţi
|
Pe scurt, La data de 02.11.2022 îmi bate la ușă o vecină ”amabilă” care îmi aduce două procese – verbale de contravenție, unul fiind cel anterior menționat, deci la mai bine de două luni de zile, adică avem o prescripție clară a faptei.
Deși în Piață le-am cerut acestor tablagii (ce nu îi pot numi cadre militare, căci, o vorbă din bătrâni spune că ”o uniformă în slujba politicului este echivalentă cu o pijama”) să-mi comunice pv – ul, le-am menționat să-l comunice la adresa din București ”dacă nu au chef să-l comunice pe loc”, deși am formulat plângeri prealabile către MAI, IGJR și DGJMB să-mi comunice totuși acel pv pentru a-mi exercitata calea de atac (art. 129 din Constituție, OG nr. 2/2001 etc.) aceștia l-au trimis pe la Drobeta Turnu Severin (unde nu mai locuiesc de mai bine de 30 de ani) și ce s-au gândit să ”facă o procedură cu vecina” de parcă aveam vreun raport juridic cu aceasta sau aceasta era mandatată să se ocupe de corespondență, pe lângă faptul că au venit după două luni (fapta a fost constatată la 01.09.2022, iar pv – ul l-au comunicat nelegal la 02.11.2022).
Dacă ar durea prostia s-ar curăța România de analfabeți FUNCȚIONAL, obedienți etc..
Conform art. 14 alin. (1) din O.G. nr. 2/2001 – Executarea sancțiunilor contravenționale se prescrie dacă procesul-verbal de constatare a contravenției nu a fost comunicat contravenientului în termen de cel mult două luni de la data aplicării sancțiunii (1).
Conform art. 25 alin. (2) și (3) din O.G. nr. 2/2001 – Comunicarea se face de către organul care a aplicat sancțiunea, în termen de cel mult două luni de la data aplicării acesteia. Procesul-verbal de constatare a contravenției este titlu de creanță și înștiințare de plată.
Conform art. 26 din O.G. nr. 2/2001, indiferent de situație – (1) Dacă agentul constatator aplică și sancțiunea, iar contravenientul este prezent la încheierea procesului-verbal, copia de pe acesta se înmânează contravenientului, făcându-se mențiune în acest sens în procesul-verbal. Contravenientul va semna de primire. (2) Dispozițiile alin. (1) se aplică și față de celelalte persoane cărora trebuie să li se comunice copia de pe procesul-verbal, dacă sunt prezente la încheierea acestuia. (3) În cazul în care contravenientul nu este prezent sau, deși prezent, refuză să semneze procesul-verbal, comunicarea acestuia se face de către agentul constatator, în termen de cel mult două luni de la data încheierii.
Conform art. 27 din aceiași Ordonanță – Comunicarea procesului-verbal se face prin poștă, cu aviz de primire, sau prin afișare la domiciliul sau la sediul contravenientului. Operațiunea de afișare se consemnează într-un proces-verbal, semnat de cel puțin un martor (cazul de față vecina ”amabilă” ce mi le-a adus la 02.11.2022, CĂCI NU ERAU LIPITE PE UȘĂ, trebuiau să afle și vecinii ce ”element antisocial” sunt sau ”infracțional” căci avem și asemenea comunicări).
Având în vedere că s-a refuzat înmânarea copiei în data de 01.09.2022, deși eram în Piața Constituției, putem constata încălcarea dreptului la apărare și a dreptului de acces liber la justiție dar și față de data de 02.11.2022, când a venit vecina cu procesele verbale că acesta este nul de drept, pentru necomunicarea în termenul de cel mult două luni (având o nulitate absolută conform textelor legale anterior indicate) având în vedere că, așa cum se vede de pe înregistrare i-am atras atenția jandarmului pe de o parte că locuiesc în București, conform reședinței aplicate pe CI (și chiar să-mi comunice copia acestuia în cel mai rău caz la adresa din București), conform adresei înregistrate pe Declarația de Aducare Publică și de pe notificarea de protest individual la adresa din București, și comparativ cu faptul că pv – ul de contravenție a fost comunicat doamnei doctor Elena Geanina – Hagima la adresa de domiciliu putem constata nu numai reaua-credință a Jandarmeriei și funcționarului dar și fapte de discriminare pentru subiecte de drept aflate în situații juridice identice față de care se aplică un tratament diferențiat fără a exista un raționament logico – juridic care să justifice această diferență de tratament.
Deși prin adresa nr. 60549/14.10.2022 un subordonat al generalului de brigadă Maștan (un colonel obedient) mă luase practic peste picior, uitând probabil că nu e pe propria moșie, Azi, 02.12.2022 primesc adresa nr. 288.580/07.11.2022, emisă de către Direcția Generală de Jandarmi a Municipiuliui București prin care mi se COMUNICĂ CĂ EXECUTAREA SANCȚIUNII CONTRAVENȚIONALE SE PRESCRIE față de art. 14 alin. (1) din O.G. nr. 2/2001, probabil fie Judecătoria Sector 5 București are niște ”informatori”, fie au primit cererea de chemare în judecată și cred să o să scape ”basma curată”.
Redăm, în cele ce urmează cele două adrese:
Băi băieți, treziti-vă și MARȘ la CASIERIE!
Redăm și proba video de la momentul aplicării sancțiunii contravenționale:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=606863370820248&id=100023907552343
BIBLIOGRAFIE:
(1) O.G. nr. 2/2001, privind regimul juridic al contravențiilor, publicată în Monitorul Oficial nr. 410/25.07.2001;
(2) Legea nr. 60/1991, republicată, privind organizarea și desfășurarea adunărilor publice, în Monitorul Oficial nr. 186/14.03.2014
Instituțiile statului sunt conduse de oameni nepregătiți, iar executanții sunt din ce în ce mai de calitate politica!
Știm asta și se impune înlăturarea Nulităților din Sistem, Urgent.